15 Oktober 2010

ZIARAH MANGSA KEBAKARAN




Khamis 14 Oktober 2010-Kampung Sungai Baru, Selinsing-Sekitar jam 11.30 pagi, YB ADUN Selinsing telah menerima satu panggilan daripada mesyarakat setempat yang memaklumkan berlaku satu kebakaran di Kampung Sungai Baru, Selinsing.

Prihatin dengan aduan rakyat, YB Haji Husin telah bergegas ke destinasi yang dikhabarkan berlaku kebakaran tersebut untuk meninjau keadaan.

Menurut maklumat daripada mangsa kebakaran tersebut, Encik Zainuddin Bin Bakari , ini ialah kejadian kedua rumah beliau terbakar dimana pada tahun lalu telah berlaku kali pertama dan kejadian kali kedua ini turut memusnahkan harta benda dan juga rumah beliau yang baru dibina selepas kejadian pertama dahulu.Daripada maklumat awal yang diterima, kebakaran ini berpunca daripada litar pintas sistem pendawaian eletrik rumah beliau.

Namun begitu beliau bersyukur kerana tiada kemalangan jiwa berlaku dalam kebakaran tersebut dan redha dengan ketentuan yang berlaku.Pihak YB ADUN Selinsing mengucapkan takziah diatas musibah yang melanda keluarga Encik Zainudin dan mengharapkan beliau sekeluarga tabah menerima ujian kebakaran untuk kali kedua ini.

Tiada ulasan: