25 Januari 2011

PERASMIAN PERSATUAN KESELAMATAN SUKARELA RAKYAT BAGAN SERAI

Bagan Serai, 23 Januari 2011( Ahad ) - YB Tuan Haji Husin Bin Haji Din telah berkesempatan menghadiri jemputan Perasmian Persatuan Keselamatan Sukarela Rakyat Bagan Serai yang di adakan di Dewan Chin Sean Kok ,Jalan Jetty Bagan Serai . Perasmian telah disempurnakan oleh Tuan Supt. Mat Fauzi Bin Nayan, Ketua Polis Daerah Kerian.

Turut hadir dalam majlis tersebut ialah Mr. Beh Heng Kin dan kaki tangan Polis Diraja Malaysia dari IPD Bagan Serai bagi memberi semangat kepada persatuan keselamatan yang telah dilancarkan.Penubuhan persatuan keselamatan ini adalah bertujuan untuk mengawal keselamatan penduduk sekitar kawasan Bagan Serai melalui kerjasama ahli-ahli persatuan dan juga penduduk setempat bagi membantu tugas-tugas PDRM dalam mengawal kejadian jenayah daripada berlaku di sekitar kawasan Bagan Serai.

Dalam Majlis tersebut Ketua Polis Daerah Kerian , Supt Mat Fauzi Bin Nayan telah menyampaikan ucapan perasmian beliau dan di ikuti dengan gimik perasmian upacara pemotongan riben perasmian oleh Ketua Polis Daerah Kerian bersama dengan wakil persatuan, wakil penduduk dan juga YB ADUN Selinsing, penyampaian cenderahati kepada wakil-wakil yang terlibat dan jamuan ringan untuk semua yang hadir.

Berikut ialah gambar-gambar sekitar majlis perasmian tersebut yang sempat dirakam oleh krew adunselinsing .blogspot.com :





















Tiada ulasan: